woensdag 22 januari 2014

Manon 53 Noord Holland zoekt een leuke man voor een leuke tijd !




Mijn naam is Manon,
Ik ben 53 jaar oud.
Ik heb geen relatie en ben ook niet getrouwd
Ik heb een volwassen zoon en dochter.
In het dagelijks leven ben ik secretaresse bij een leuk bedrijf. Inmiddels alweer 20 jaar.
Ik ben 1.73 lang
Ik ben Volslank
Ik heb cup C
Ik ben kaal geschoren
Ik wilde me eerst maar even in het kort beschrijven aan je, want dan heb je al om te beginnen een beter beeld van mij en dat is wel zo prettig denk ik.
Ik hoop dat ik toch een beetje opval hier, want er staan zo ontzettend veel jonge meiden dat ik benieuwd ben of ik als vrouw van 53 jaar wel kans maak hier.
Ik ben niet opzoek naar een jonge knul hoor, ik zoek een man van rond mijn leeftijd.
Een man die ook niet opzoek is naar een jonge meid en die graag een volwassen vrouw wilt om lekker te verwennen en door verwend te worden.
Ik ben nog zeer actief tijdens de seks, en zeker geen type die ligt en niks doet.
Ik hou van meerdere standjes, en ik heb ook wat favoriete standjes hoor, die zal ik je nog wel vertellen.
Ik hou van pijpen, dus ik zal je ook echt wel gaan verwennen met mijn mondje hoor!!
Als het goed klinkt wat je nu leest, dan moet je me maar een berichtje sturen, dit is natuurlijk pas het begin!!
Ik hoop op een geweldig vervolg!!
xxx-xxxx-xxxx Manon






Geen opmerkingen:

Een reactie posten